فیلم سینمایی فرشته آبی

نویسنده: لیلا منصوری ، کارگردان: سید محسن اورنگ ، تهیه کننده: هوشنگ نورالهی

فیلم سینمایی فرشته آبی

نویسنده: لیلا منصوری ، کارگردان: سید محسن اورنگ ، تهیه کننده: هوشنگ نورالهی

فیلم سینمایی فرشته آبی

منیر دختر مجرد و میانسالی است که به همراه مادر خود زندگی می کند. مهناز و سیامک که زن و شوهر جوانی هستند به واحد کناری آن ها اسباب کشی می کنند. چند روز بعد هم یک مرد مجرد و میانسال به نام علیرضا هم به واحد کناری دیگری اسباب کشی می کند. رفته رفته منیر در می یابد که مهناز با شوهرش مشکل دارد. از طرف دیگر بر اثر اتفاقاتی که می افتد رابطه ای عاطفی بین منیر و علیرضا بوجود می آید. اما مهناز که هنوز به عقد سیامک در نیامده باردار می شود و ادامه ماجرا ...

بایگانی

سینمابرندینگ

سینما برندینگ

گروه تخصصی سینما برندینگ متشکل از کارشناسانی خلاق و حرفه ای، با تجربه های موفق و طولانی در مدیریت کسب و کار، صنعت، سینما، دیجیتال مارکتینگ و آگاه به دانش و هنر برندینگ است.

هدف ما توسعه و ارتقای برندها از طریق شناسایی و خلق فرصت های منحصر به فرد در سینما و فیلم های تاثیرگذار، برای ایجاد ارتباط پایدار برندها با روح و قلب تماشاگران است.

 

کشف فرصت ها در سینما

سینما نمایشگر داستانِ زندگی و تجربه انسانهاست ، جایی که هنرپیشگان پرطرفدار و تاثیرگذار، می توانند تجربه برند در زندگی را برای مخاطب های بی شمار ارائه کنند. تجربه ای که با خود سبک زندگی را معرفی می‌کند، جایگاه برندها را تعریف می‌کند و برندها می توانند هویت بصری و جنبه های مختلف هویت خود را با زندگی و داستان فیلم پیوند دهند. سینما برندینگ با شناخت این فرصت‌ها در سینما برای فیلمسازان و صنعتگران امکان برندینگ محصولات بصورت هماهنگ با محتوی فیلم و هویت برند محصول را فراهم می‌کند.

 

سینمابرندینگ 02

 

تجربه و شناخت صنایع

سینمابرندینگ با تجزیه و تحلیل بیزنس مدل، موقعیت و جایگاه صنعت و کسب و کار شما در بازار، رقبا، فضای کسب و کار، تمایز و ابعاد هویتی برند شما، استراتژی و دورنمای کسب و کار شما و برنامه های بازاریابی برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین فرصت های برندینگ کسب و کار شما در سینما (اسپانسرینگ ، جای گذاری محصول یا product placement) و ... آماده است تا در راستای برنامه های برندینگ  ، مارکتینگ و تبلیغات هماهنگی لازم را با صنایع و برندها انجام دهد.