فیلم سینمایی فرشته آبی

نویسنده: لیلا منصوری ، کارگردان: سید محسن اورنگ ، تهیه کننده: هوشنگ نورالهی

فیلم سینمایی فرشته آبی

نویسنده: لیلا منصوری ، کارگردان: سید محسن اورنگ ، تهیه کننده: هوشنگ نورالهی

فیلم سینمایی فرشته آبی

منیر دختر مجرد و میانسالی است که به همراه مادر خود زندگی می کند. مهناز و سیامک که زن و شوهر جوانی هستند به واحد کناری آن ها اسباب کشی می کنند. چند روز بعد هم یک مرد مجرد و میانسال به نام علیرضا هم به واحد کناری دیگری اسباب کشی می کند. رفته رفته منیر در می یابد که مهناز با شوهرش مشکل دارد. از طرف دیگر بر اثر اتفاقاتی که می افتد رابطه ای عاطفی بین منیر و علیرضا بوجود می آید. اما مهناز که هنوز به عقد سیامک در نیامده باردار می شود و ادامه ماجرا ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سید محسن اورنگ

سید محسن اورنگ ، کارگردان فیلم سینمایی فرشته آبی

آقای سید محسن اورنگ متولد سال 1346 در شهر شیراز و فارغ ­التحصیل رشته­ ی عکاسی و فیلمبرداری از دانشگاه سوره است.

سید محسن اورنگ با تجربه­ ی بیش از 25 سال فعالیت حرفه ­ای در سینما و تلویزیون ، از سال 1373 به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ­ریز مشغول به کار شد و طی سال­ های اخیر در مقام مشاور کارگردان ، کارگردان ، مدیر تولید ، تهیه کننده و مجری طرح در بیش از 90 فیلم داستانی بلند ، فیلم سینمایی و سریال فعالیت نمود.

او در مقام دستیار کارگردان و برنامه­ ریز افتخار همکاری با کارگردانانی چون حمید جبلی ، رضا ژیان، رفیع پیتز ، علیرضا رییسیان ، سامان مقدم ، اصغر هاشمی ، عباس رافعی و ... را داشت.

او در فیلم­­ های سینمایی اخراجی­ های (1) ، صنم ، تیک ، همسر دلخواه من ، فراری ، آنچه مردها در باره زنان نمی ­دانند و سریال­های تلویزیونی ستایش (1) ، تا صبح ، پریدخت و ... به عنوان دستیار کارگردان و برنامه­ ریز حضور داشته است.

از آخرین فعالیت­ های سید محسن اورنگ می ­توان ، کارگردانی و تهیه­ کنندگی فیلم مرز عشق و فیلم داستانی بلند پیشنهاد بی ­شرمانه به نقاش مرده به نویسندگی سید رضا اورنگ و با بازی درخشان حامد بهداد و لیلا منصوری را نام برد.

  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • rostam irannejad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی