فیلم سینمایی فرشته آبی

نویسنده: لیلا منصوری ، کارگردان: سید محسن اورنگ ، تهیه کننده: هوشنگ نورالهی

فیلم سینمایی فرشته آبی

نویسنده: لیلا منصوری ، کارگردان: سید محسن اورنگ ، تهیه کننده: هوشنگ نورالهی

فیلم سینمایی فرشته آبی

منیر دختر مجرد و میانسالی است که به همراه مادر خود زندگی می کند. مهناز و سیامک که زن و شوهر جوانی هستند به واحد کناری آن ها اسباب کشی می کنند. چند روز بعد هم یک مرد مجرد و میانسال به نام علیرضا هم به واحد کناری دیگری اسباب کشی می کند. رفته رفته منیر در می یابد که مهناز با شوهرش مشکل دارد. از طرف دیگر بر اثر اتفاقاتی که می افتد رابطه ای عاطفی بین منیر و علیرضا بوجود می آید. اما مهناز که هنوز به عقد سیامک در نیامده باردار می شود و ادامه ماجرا ...

بایگانی
  • ۰
  • ۰

لیلا منصوری

لیلا منصوری ، نویسنده فیلم سینمایی فرشته آبی

خانم لیلا منصوری نویسنده و محقق ، فارغ التحصیل رشته­ ی ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد اسلامی و دانش آموخته رشته­ ی فیلمنامه نویسی از حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است. که آثار موفق و قابل توجهی را تا کنون خلق کرده است. از جمله این آثار فیلمنامه­ های نور زندگی (1381) ، ساده مثل کودکی (1382) ، مصاحبه (1394) و     کلاه مخملی (1397) است. اخیرا پروانه ساخت فیلم سینمایی کلاه مخملی به نویسندگی ایشان از سوی سازمان سینمایی و سمعی و بصری صادر شده که به زودی تولید آن آغاز خواهد شد.

لیلا منصوری که از شاگردان دوره ­ی پیشرفته ­ی بازیگری استاد سمندریان بود ، در فیلم پیشنهاد بی ­شرمانه به نقاش مرده به عنوان بازیگر نقش اول زن در کنار حامد بهداد حضور داشت.

قابل به ذکر است ، لیلا منصوری علاوه بر نویسندگی و بازیگری در رشته ­­ی کارگردانی سینما و گریم سینمایی دوره ­های حرفه­ ای سینما را زیر نظر استاد علی ژکان گذرانده است و در فیلم ­های بلند داستانی دختر عمو و پسر عمو ، مصاحبه و یخ در بهشت به عنوان طراح صحنه و لباس نیز حضور داشته است.

فیلم سینمایی فرشته آبی ، اولین همکاری مشترک خانم لیلا منصوری در مقام نویسنده و آقای سید محسن اورنگ در مقام کارگردان است.

  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • rostam irannejad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی